gröna ungdommar!

Go'morrn bloggläsare!
Nu bär de av till grön ungdommsmöte, men på grund av dumma sj gick det inget tåg kl 12.00 så jag fick gå hem igen, så tåget avgår kl.13.00 istället..
Hittade precis gammla bilder från när ja var liten, väldigt smickrande kan jag säga!


Hittade även en gammal bok som jag hade ritat för sisådär 10 år sedan. VARNING! låt alldrig Ebba rita!
Vi hade fått uppgiften att rita det som gjorde oss arga och jag hade ritat några konstiga filurer med blåa ansikten och under bilden stod det, med daigfökens prydliga handstil: "Jag blir arg när någon är dum vid mig, då blir jag helt blå i ansiktet". Härligt härligt.





TJOLLAHOPP FELLAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0