ni är inte vackrast i världen världen är vackrast i er.

Jag är ganska trött. Började 06.30 på dagiset idag, slutade klockan 15, drog till simhallen, och efter en timmes motionssim däckade jag framför TV'n. Sista dagen imorgon och sedan 2 dagars vila för mina öron, wonderful!
Min mattelärare ringde idag och undrade var mitt nationella test i matematik , som ska arkiveras i 10 år, var någonstans. Jag tror jag har slängt det. Hrm. Morgondagens eftermiddag ska spenderas med indonesiskt käk med vänner i vilket fall, midsommar fixat, resor till Uppsala, Göteborg och Stockholm planeras och sommarläger med GU bokat. Fint.

Jag hoppas att du får en helt awsome resa pappis, det är du värd! När du kommer tillbaka blir det secondhand-tripp i skåneland och en massa bad!

Delar med mig av en härligt låt
Bruno Mars – The Lazy Song

Var för övrigt och lekte på Wanås slott på en finfin konstutställning igår, här är lite sköna bilder. Enjoy!




Stor Puss!

///Pappskalle

Kommentarer
Postat av: Hansan

mysiga bilder och mysig låt indeed!

åhw tack! :DDDD

jaa! när jag kommer tillbaks händer det grejer!

ha det fint vi hörs och ses och allt det dära.

PUSS

2011-06-17 @ 01:32:49
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0