en helt vanlig onsdag


Ebbish och B-klassens ena Elin sitter bredvid mig och låtsas vara Iran. Hoppas det går bra för dom. Jag lever på Ebbas laddare eller min dator lever på den, därför jag sitter här och får ont i ryggen höhö. Jag skriver uppsats för jag är inte klar, höhö. Ebbish är klar, såklart. Alltid så duktig. Fast vi är mindre duktiga på att uppdatera bloggen, SKAMLIGT! JAG FÖRSTÅR ER BESVIKELSE! men nu fick ni en fin bild på mig iaf, jaa jaag veeet det är Ebba ni vill se men SYND! ni får nöjja er såhär, höhö.
xoxoxoxoxoxox
en pappskalle

Kommentarer
Postat av: pappskallaee

Det är fruktansvärt! ;o,nästa vecka blir det revanch för fullat muggar! bloggabloggablogga,



peace out sweetie



2012-01-22 @ 15:37:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0