en seg dag på int

hoppsan, jag somnade visst!
Slutade tidigt men bor ju på landet så kommer inte hem, det suger.
För jag hade behövt komma hem, sova och äta. Huvudvärk, yeay!
Hade en livlig diskussion under lunchen med Oskar om hur allt egenliten skapades. Han förespråkar den naturvetenskapliga teorin och jag den kristna teorin. Ingen ger sig. Det är inte första gången vi hamnar i heta diskussioner, det händer lite då och då. Dom andra sitter bara och tysta och lyssnar då, påstår att våra diskussioner är intressanta. Diskussioner är ganska intressanta så länge man respekterar varandras ståndpunkter det är min filosofi.
Men nu drar jag mig nog bort till H&M och fördriver tiden där istället för att ligga här och sova.


puss Hannispappis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0